6 JULI

Hej bloggen!

Har ju tillbringat min helg på landstället ute i Waxholm, förutom att jag bränt sönder mig, och fått värsta randen har vi satt i våran båt! Längtar tills vi ska ut och åka med den nästa gång vi åket dit! I alla fall.. dagen har varit super, har varit med mina vänner lite överallt, kvarnis, åkt moppe, hemma hos Queen L och haft det chill.
Sen när jag kom hem hade mina två yngstra systrar lagat mat, förrätt, huvudrätt och efterätt. De var jättegulliga!
Har inga bilder från dagen eftersom min kamera var urladdad, men i morgon blir det bilder! PEACEEEE


Kommentarer
Postat av: E.R Design namnsmycken

Jättevackra bilder!

2010-07-06 @ 14:35:52
URL: http://blogg.erdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0