BUMBACLAT

Jaaa, igår var det dancehall-fest i upplands väsby. Så himla lame i början och de spelade bara reggaeton då vilket blev skittråkigt.. men efter någon timme drog festen igång. Då blev det hype :D
Det blev senare en battle, mina bästa kompisar gick in och körde sin grej, men de blev sedan diskade för att de rörde de andra medtävlarna.
Sen skulle de ha fem till som battla, jag vågade inte så jag stog kvar, då puttar mina ääääckliga kompisar, skoja jag älskar er, nej men de puttar in mig i ringen för att JAG(?!?!?) ska battla, jag fick panik till en början.. men sen släppte det.. jag körde totalt fem ronder och kvalificerade mig, vilket jag aldrig trodde haha. Till slut så var det bara jag och Marina kvar i battlen.. vi var heeelt döda, vi hade dansat nonstop i 20 min utan vatten och det var sjuukt varmt där. Men det lönade sig, för jag vann.. hahhah det är fan sjukt men jag vann-! :D




Jag och Emma igår

before the partyyyyy, bytte kläder sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0