En STOOR fet bildbomb.

HEJHEJHEJ! Det var länge sen, eller hur?

Hela förra veckan var jag i Mellbystrand med min familj och släkt, det ligger nära bland annat Halmstad och Laholm. Vi bodde i en mysig villa som ligger nära en skitfin strand, (ni har en bild där nere på huset.) Vi firade midsommar, besökte Halmstads Äventyrsland och jag solade en massa för vi hade jättefint väder hela veckan!

Det känns just nu som att det finns massor att berätta och jag har tusenmiljarderhundra bilder typ. Men nu kommer jag i alla fall blogga från nu, om ni förstår, inte ta upp gammalt.

Här kommer i alla fall bildbomb från förra veckans vistelse i Mellbystrand!










Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Härliga bilder=)

2010-07-02 @ 11:48:47
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0