Gårdagen / 1

Godmorgon! Hoppas ni har sovit gott?

Hela dagen igår tillbringades med mami inne i stan. Det var jättemysigt!
Först kollade vi runt i massa affärer, sen gick vi till Subway och åt. Så himla gott, älskar Subway! Sen började vi gå mot Gamla Stan, för vi skulle gå på spöööökvandring. Till en början, om jag ska vara ärlig, trodde jag att det skulle bli ganska tråkigt, men det blev det inte. Det var väldigt spännande faktiskt. Guiden som vi hade var väldigt duktig och var rolig att lyssna på! Han berättade om massmord, pesten, blodbad och annat hemskt, vi besökte även Finska Kyrkan (som jag är döpt i!) och då berättade han om Gamla Stan's minsta staty. Den gav tur om man gav något personligt till den, eller om man klappade den på huvudet, så det gjorde jag!

Kan säga att det var perfekt väder och en väldigt mysig dag, tack mamma för det! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0