OUTFIT / 6 juli


Dagens: Linne BikBok, Shorts BikBok, Jacka Gina Tricot (NY!), Skor Have2Have, Väska Accent & Klocka C.O (NY!)


Tjeena bloggen!
Gissa om jag har ont i fötterna? Har gått sen klockan 1 till nu med dem plus att skorna jag har haft är lite förstora så de skaver varje gång man trampar, typ. I alla fall, dagen började med att jag, min familj och my beautiful friend Leyla åkte till Täby C. Vi kollade på present till min mamma och vi åt på McDonald's och såg 'Shawty looking good,' haha :-D
Sen när min familj hade åkt stannade jag och Leyla i Täby och gjorde ingenting. Sen tog vi tåget till Bällsta för att möta upp Luay, sen gick vi till centrum och satt på biblioteket, haha.

Har i alla fall precis kommit hem, träffade några babbar med Leyla och vi gjorde ingenting heller, haha, man gör ingenting om man bor i Vallentuna. Går runt och snackar typ ;-P

Dagen har varit bra och hoppas det blir lika bra i morgon, för då ska mamma och jag in till gamla stan och gå på spökvandring, det ska bli spännande!

Hörs i morgon! Och btw, visar bättre bilder på de nya sakerna någon gång! Puss från eran Jstyle

Kommentarer
Postat av: Rebeccas Corner

Aaah vilka snygga klackar!

2010-07-11 @ 22:44:45
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0