7 hours from home

Hejhejhej! Det var längesen!

Om ni undrar om jag är död, så nej, det är jag inte. Jag är sju timmar hemifrån bara! Jag sitter i Mellnystrand, om det är någon som vet vart det ligger. Det ligger i alla fall nära Halmstad. Jag och min släkt bor i en mysig villa här, den här veckan och hitentills har det varit bra stämning och väder :-)

I alla fall, har ju inte bloggat sen i.... ja, det var många dagar sen i alla fall, och om det är någon som undrar varför ska jag förklara frestelserna för att inte sitta vid datorn och blogga: KOMPISAR, SOL, GLASS & SOMMAR. Det räcker väl som förklaring ;-)

I alla fall, jag kommer att ha en bloggpaus tills på måndag, då kommer jag hem, man kan varken ladda upp bilder och knappt skriva med det här bredbandet vi har.

-Men vi hörs om några dagar, peaceee :-D

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för svaret i inlägget om vem som bar kavajen bäst. Hur mår du idag? Kram

2010-06-29 @ 17:43:56
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: GreenSmycken

Fin blogg :)



Vänligen besök vår blogg för fina och billiga smycken<3



Mvh/Greensmycken

2010-06-30 @ 22:31:36
URL: http://greensmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0